keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Tervetuloa vuosi 2015!

Kiitos teille ihanuuksille, jotka jaksatte lukea turinointiani <3  Olen yllättynyt kaikesta siitä positiivisesta palautteesta, jota olen saanut. Arvostan jokaista niistä!  Tämän blogin aloittaminen tarkoitti sitä, että jouduin poistumaan mukavuusalueeltani. Mutta sieltä onkin pakko poistua, jos haluaa saavuttaa jotakin/ päästä eteenpäin elämässään. Tähän asti vain läheisimmät ihmiset ovat tietäneet, kuinka paljon selän ongelmat ja kivut, vaikuttavat elämääni. Olen jo niin sinut asian kanssa, etten siitä kyllä normielämässäni hirveästi puhukaan; se on yksi puoli minua, mutta en anna sen itseäni määrittää. Täällä haluan siitäkin asiasta puhua, koska se on läsnä koko ajan. Ja vaikuttaa kaikkeen. Vaikkei sitä varmastikaan moni päälle päin edes uskoisi.

Meillä vuosi vaihtuu täällä rauhallisissa tunnelmissa. Hyvän ruoan ja (ei niin hyvän) elokuvan merkeissä. Mutta ihana vain olla. Onneksi lemmikit eivät välitä rakettien paukkeesta; jaloissa kuorsaavat molemmat :) Joten Ronja-koiran kanssa käymme vielä pikku lenkin illan päälle.

Uusi vuosi, tervetuloa! Minulla on tunne, että tulossa on kaikkea mahtavaa. Otan sinut vastaan kiitollisena ja nöyränä. Paljon jo onkin luvassa kaikkea kivaa; enemmän valmennusharjoitteluja, enemmän töitä Fitlinen parissa ja toivottavasti pidempi reissu ulkomaille :) Ja jo tällä viikolla on yhden lehtihaastattelun kuvaus. Vähän jänskättää! Siitä myöhemmin lisää.

Toivottavasti saatte ottaa tulevan vuoden vastaan, juuri niin kuin haluatte. Palataan ensi vuonna!
 



<3 Merja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti